Steunpunt Sociaal Werkkoepel

Heeft u een probleem op uw werkplek en komt u er met uw begeleider en/of leidinggevende niet uit? Dan kunt u ook terecht bij het steunpunt van de Sociaal Werkkoepel. Samen met uw klantmanager en/of jobcoach kijken wij dan hoe we kunnen helpen. Bijvoorbeeld door een gesprek te regelen met uw jobcoach en uw leidinggevende op uw werkplek. We kunnen de eventuele klacht niet voor u oplossen, we kunnen wel ondersteunen. Kijk eerst of u de volgende stappen al hebt genomen:

  1. Klacht indienen bij de klachtencommissie van het bedrijf waar u werkzaam bent.
  2. De gemeentelijke ombudsman wanneer u niet tevreden bent met de behandeling van uw klacht bij desbetreffende bedrijf of wanneer uw klacht te laat is behandeld.

Welke gegevens hebben wij nodig

Om uw melding goed en snel te kunnen behandelen, hebben wij de volgende gegevens nodig:

  • Uw naam, telefoonnummer en/of emailadres, naam van uw klantmanager of jobcoach.
  • Een korte beschrijving van uw melding.
  • Als u dit formulier invult, geeft u toestemming voor het registeren van uw gegevens en het doorsturen van deze gegevens naar uw klantmanager en/of jobcoach. Wij gebruiken uw gegevens alleen voor het behandelen van deze melding.
  • * is verplicht.