
De missie van Albert Heijn is: Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.
Beter eten betekent voor iedereen iets anders. Maar uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: ons gezond en energiek voelen. Dat begint met bewuste keuzes over wat we eten, weten waar het vandaan komt, samen genieten en daarbij ook denken aan de wereld om ons heen. Albert Heijn is helder: beter eten moet niet alleen beschikbaar maar ook smaakvol en betaalbaar zijn. Hierin willen we er zijn voor iedereen, waar en wanneer het jou uitkomt: onderweg, in je favoriete winkel, thuis of via de AH app.
Sociaal werkgeverschap
We willen een betekenisvolle bijdrage leveren aan een gezonde, sociale en duurzame samenleving. Met onze missie als kompas nemen we het voortouw, pakken we onze verantwoordelijkheid en inspireren we onze klanten van nu en de toekomst. Technologie speelt een cruciale rol in het versnellen van onze missie. Door te investeren in data en digitale tools, creëren we innovatieve oplossingen die het verschil maken – zowel voor onze klanten als de wereld om ons heen.
Albert Heijn heeft de ambitie zich in te zetten voor mensen met een arbeidsbeperking. Albert Heijn wil mensen met een arbeidsbeperking betrekken bij de samenleving. Dat doen wij door kans te bieden op een baan. We richten ons daarbij niet alleen op de beperking maar juist op wat mensen wel kunnen. Albert Heijn biedt perspectief, een leeromgeving en het gevoel er bij te horen. Dankzij landelijke afspraken, goede relaties en ons intern jobcoach team werken er bij ons meer dan 2150 mensen met een Indicatie banenafspraak waarvan 64% een vast contract heeft. Onze ambitie is niet alleen uitbreiden in aantallen maar ook in doelgroepen.
Meer weten?
Bezoek onze website www.ah.nl of neem wat betreft het onderwerp Participatie contact op met Michiel Hof, michiel.hof@ah.nl