Steunpunt Sociaal Werkkoepel

Het steunpunt Sociaal Werkkoepel staat voor u klaar.

Problemen op de werkplek? Steunpunt Sociaal Werkkoepel helpt

Want heeft u een probleem op uw werkplek en komt u er met uw begeleider en/of leidinggevende niet uit? Dan kunt u ook terecht bij het steunpunt van de Sociaal Werkkoepel.

Ondersteuning

Samen met uw klantmanager en/of jobcoach kijken wij dan hoe we kunnen helpen. Bijvoorbeeld door een gesprek te regelen met uw jobcoach en uw leidinggevende op uw werkplek. We kunnen de eventuele klacht niet voor u oplossen, we kunnen wel ondersteunen.

Heeft u dit al gedaan?

Kijk eerst of u de volgende stappen al hebt genomen:

  1. Klacht indienen bij de klachtencommissie van het bedrijf waar u werkzaam bent.
  2. Schakel de gemeentelijke ombudsman in wanneer u niet tevreden bent met de behandeling van uw klacht bij desbetreffende bedrijf of wanneer uw klacht te laat is behandeld.

Welke gegevens hebben wij nodig

Om uw melding goed en snel te kunnen behandelen, hebben wij de volgende gegevens nodig:

  • Uw naam, telefoonnummer en/of emailadres, naam van uw klantmanager of jobcoach.
  • Een korte beschrijving van uw melding.
  • Als u dit formulier invult, geeft u toestemming voor het registeren van uw gegevens. En ook voor het doorsturen van deze gegevens naar uw klantmanager en/of jobcoach. Wij gebruiken uw gegevens alleen voor het behandelen van deze melding.
Steunpunt Sociaal Werkkoepel

"*" geeft vereiste velden aan

* is verplicht.